Organizacja imprez

Od blisko 30 lat naszą specjalnością jest organizacja imprez oraz organizacja eventów firmowych. Na potrzeby Naszych Klientów zajmujemy się profesjonalną i kompleksową organizacją spotkań biznesowych, bankietów, gali, kongresów oraz targów branżowych na terenie całej Polski.

Jesteśmy fachowym i samowystarczalnym zespołem producenckim – dysponujemy własnym zapleczem sprzętowym, w ramach którego zapewniamy profesjonalną obsługę każdego wydarzenia scenicznego. Posiadamy bogaty wybór dekoracji scenicznych, wysokiej jakości sprzęt oświetlający i nagłaśniający oraz sprzęt od obsługi multimediów.

Obok odpowiedniego sprzętu organizacja imprez wymaga również odpowiedniego zaplecza różnorodnych atrakcji oraz ich umiejętnego doboru adekwatnie do tematyki imprezy oraz okazji. Wieloletnia organizacja eventów dla różnych klientów nauczyła nas trafnie wybierać atrakcje, tak aby nie tylko harmonijnie współgrały z charakterem imprezy, ale przede wszystkim były ciekawe i odpowiadały oczekiwaniom uczestników.

Organizacja eventów, jak i organizacja imprez firmowych jest zadaniem trudnym. Często nawet stresującym. Dlatego, żeby zminimalizować do minimum sytuacje stresowe podejmując się organizacji dowolnego wydarzenia Naszym Klientom gwarantujemy dyspozycyjność na każdym etapie planowania imprezy oraz w trakcie jej trwania. Dzięki temu macie Państwo pełną wiedzę na temat postępu prac organizacyjnych oraz prawidłowości przebiegu eventu.

Osoby zainteresowane współpracą zapraszamy do jednego z naszych oddziałów. Biura agencji Event Concept są zlokalizowane w aż trzech miastach – Katowice, Warszawa i Sopot. Zakres naszej działalności obejmuje cały Śląsk, a także województwa mazowieckie i pomorskie – ze szczególnym uwzględnieniem Trójmiasta (Sopot, Gdynia, Gdańsk).