10. jubileuszowa edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego o 6 351 przekazów o łącznym zasięgu blisko 7,3 mln osób.
Pośród nich znalazła się również nasza ekipa, ponieważ zgodnie z mottem Event Concept jest zawsze w sercu wydarzeń.
EKG to jedno z najważniejszych wydarzeń gospodarczych w Europie Centralnej. Największa impreza biznesowa w Europie Centralnej zgromadziła w katowickim Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodku ponad 11,5 tys. gości z całego świata.
Najczęściej wybieranym do komunikowania o kongresowych wydarzeniach medium był twitter. Przez trzy dni o Europejskim Kongresie Gospodarczym “zaćwierkano” ponad 5,1 tys. razy. W gronie najpopularniejszych, reprezentujących media, twitterowiczów, których posty zdobyły najwięcej reakcji, znaleźli się: TOK FM, Rzeczpospolita (jeden z naszych klientów) oraz TVN24 BiS.
W ramach tegorocznej edycji Kongresu zorganizowano także spotkanie dla mediów pod hasłem #mediatweetup, podczas którego podsumowano aktywność redakcji i dziennikarzy w mediach społecznościowych. Poza rankingami najaktywniejszych i najpopularniejszych profili, wyróżniono również najciekawsze posty. Dużą ich część stanowiły te nawiązujące do Katowic.
Kongres, poza twitterem, relacjonowano także poprzez Facebook, Instagram oraz na blogach i forach internetowych.